Dodací podmínky

Zboží skladem expedujeme do 5 pracovních dní (po zaplacení) , zboží na objednávku 5-30 prac.dnů.

Počty kusů skladem jsou uvedeny v detailu výrobku, popř.je uvedena přibližná doba, za kterou může být položka naskladněna/odeslána.

MOŽNOSTI DOPRAVY:

Česká pošta - Doporučená zásilka

Přeprava zásilek do hmotnosit 2kg. Zásilka je zpravidla doručena do 3 dnů od odeslání. Pokud Vás pracovník pošty nezastihne, zanechá oznámení o uložení zásilky. Na poště zůstane zásilka uložena po 7 pracovních dnů.

Česká pošta - Balík do ruky

Přeprava zásilek do hmotnosti 5kg. Zásilka je doručena do druhého dne. ČP tyto balíky zaváží přímo do domu, v případě že Vás pošta nezastihne, zanechá pracovník pošty oznámení o uložení zásilky. Balík Do Ruky je na poště uložen 7 kalendářních dnů.

 

Přepravní společnost DPD

Přeprava zásilek po ČR. Doručování následující pracovní den po odeslání .

Přepravní společnost DPD Pickup ( vyzvednutí na odběrných místech )

Přeprava zásilek do 20kg, na výdejní místa DPD Pickup

Přepravní společnost GEIS

Přeprava zásilek po ČR. Doručování následující pracovní den po odeslání .

 

Osobní odběr - ZDARMA - zboží je možné vyzvednout ve sběrném místě v Havlíčkově Brodě (ulice Strojírenská 1304 )

 

Možnosti platby :

  • platba předem převodem ZDARMA
  • platba dobírkou (hotově při převzetí) od 30,-Kč

 


 

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

 

Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a k zjištění dojde až po odjezdu dopravce

V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést na kteroukoliv poštu v ČR, kde bude sepsán zápis o poškození. Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána provazem, tak i ten je vhodné k reklamaci předložit.

Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15 dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.